fredag 1 maj 2009

I Wanna Be A Kennedy

Jag hade verkligen mitt livs trevligaste Valborg igår, och jag hoppas att alla ni som delade den med mig hade det i alla fall hälften så trevligt som jag, för då lär vni vara nöjda! Vi började lite smått hemma hos mig för att sedan dra oss mot S:t Hans backar för att se på bålet. VÄl där träffade vi på Lulu och Jack, trevligt trevligt! Vi satt där, såg bålet och åt lite korv och drack lite öl i det underbara vädret, och sedan mötte vi upp med bland annat Daniel och Kajsa, och sedan vandrade vi hem mot mig igen. Resten av kvällen spenderades i min trädgård, på min gräsmatta rättare sagt, och vi skrattade, pratade, sjöng och hade det supertrevligt! Verkligen en lyckad dag, och inga tråkiga fyllor med illamående och allt därtill, utan allting var vrekligen perfekt! Jag lägger upp lite bilder senare när jag har lagt över de från kameran.

Idag är jag bara lite trött, men ingen huvudvärk eller illamående här inte! Jag jobbade mellan 11:45 och 14.40, gick väl bra, börjar tröttna lite på att stå i kassan nu, vill hellre stå i köket eller i driven, men det är sådant man får ta. Jenny berättade att hon lagt upp en utbildningsplan för mig som viska börja med snart, det ser jag fram emot riktigt mycket! Det känns som om jag har fastnat lite och jag vill ju förbättras så mycket det bara går, så kanske det hjälper med lite utbildning!

Ikväll ska jag vara helt ensam och bara njuta av livet, i princip. Jag ska äta massor med onyttigheter och se en hel drös med filmer. Mysigt värre!

take care / s.pehrson

Jag och Linda på S:t Hans backar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar