lördag 2 maj 2009

Hot

13-21, det var ganska långtråkigt idag på jobb, hände ingenting spännande och det var inte särskilt mycket att göra heller för den delen, men nu är jag äntligen hemma.

Min syster och hennes pojkvän har bestämt sig för att ta en paus. Det känns ganska tråkigt, och jag är ledsen för min systers skull, dock tror jag att det här är bäst för dem båda. De vet dock inte hur länge den här pausen ska vara eller hur de ska göra riktigt, men vad de än bestämmer sig för så tänker jag stötta Sanne till 100%. Hur mitt eget kärleksliv kommer sluta denna helg vet jag inte riktigt, allting är så fruktansvärt komplicerat och rörigt just nu... Jag önskar bara att jag inte skulle behöva bli tagen för givet så ofta, eller över huvud taget. Jag är ingen leksak, tro det eller ej.

Ikväll, eller inatt, blir det en massa Sex and the city och förhoppningsvis så kommer jag umgås lite med Sanne också, tror att vi båda behöver varandras sällskap just nu.
take care / s.pehrson


Vad som än händer, så är det du och jag mot världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar