torsdag 5 november 2009

15000 för 16 timmars jobb?

Nu har jag varit på ett fejkat skivbolagsmöte, där min lärare Emma representerade skivbolagsbossen. Vi har, för att göra en lång historia kort, övat på att skriva offerter, fakturor, avtal m.m. Väldigt intressant och lärorikt, men ack så mycket papper! Jag har nog aldrig skrivit mitt eget namn så många gånger under en och samma dag, helt galet.

För övrigt så är jag trött och har träningsvärk i benen efter gårdagens idrotspass. Att jag är trött beror på att jag satt uppe halva natten tillsammans med Lulu, Anna och Mauritz. Vi googlade konstiga djur, typ lämmlar och sjökor, samt lyssnade på hur en pingvin faktiskt låter. Det var spännande, helt klart.

Imorgon ska vi till Malmö och plåta pressfoto, och jag vet inteo m jag är så pepp på det egentligen, för vi måste betala resa samt lunch helt själva, vilket jag inte har råd med för tillfället. Men, det kanske bli kul, vem vet? Och så är det ju Halloweenfest hos mig på kvällen, och det är jag desto mer pepp på!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar