torsdag 12 november 2009

Screw you, swineflue!

Idag är den första dagen sedan jag blev grissmittad då jag kan säga att jag mår okej. Huvudvärken är borta, febern är borta men jag är fruktansvärt mör både fysiskt och psykiskt. Jag kommer imorgon trotsa min brist på ork och åka till Stockholm för att se den efterlängtade konserten med Placebo, för oj vad jag inte hade kunnat leva med att ha missat det! Dock är det åter igen ändrade planer. Pågrund av denna förbannade sjukdom så kan inte pappa följa med, så älskade Lukas följer med i stället, vilket känns bra. Dels så slipper jag åka själv och dels så känns det inte som om en massa, massa pengar bara går åt helvete, så vi slår två flugor i en smäll där.

Nu ska jag gå och lägga mig, eller nej, packa, spela The Sims och sedan gå och lägga mig. Jag kommer ändå inte kunna sova...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar