måndag 9 november 2009

Bokanalysen kan skriva sig själv

Jag har nu kämpat större delen av dagen med att försöka läsa ut min bok, trots migrän samt en kännbar attack i form av en tjock förkylning. Jag misslyckades med att läsa ut boken, jag somnade titt som tätt och fick boken rakt i ansiktet och då jag väl läste dansade orden framför mina ögon och inte ett ord fastnade. Dock har jag lyckats skriva nästan två sidor på bokanalysen, något som jag kände att jag kunde göra trots att 50 sidor utav boken återstår. Med andra ord är det bara drygt en sida kvar som kräver lite ordbajsande, och det tänker jag göra imorgon efter skolan. Yes, jag tänker stanna på skolan och jobba övertid, för just nu känner jag att jag behöver ett par timmars ordentlig sömn, annars kommer jag haverera imorgon.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar