måndag 30 november 2009

Lucia Movie Night 2009

Ibland är jag en fenomenal flickvän, om jag får säga det själv. Jag bokade nyss biljetter åt mig och Lukas till Lucia Movie Night! För er som inte vet vad det är så är det en helkväll (natt, egentligen) på biografen där de förhandsvisar 3 hemliga filmer, med start klockan 23.59 den 12 December. 220 spänn per biljett, ingenting för en rik Donkenarbetare som mig! Jag längtar som en galning, det kommer bli jättemysigt! Det fick bli min tre och ett halvt års present till oss, och jag tycker det är en himla bra present, vilket Lukas också tyckte när jag ringde och talade om det. Jag är ju dålig som inte kan hålla sådant hemligt, men jag gjorde det i ett förebyggande syfte, så att han inte skulle boka in annat den helgen. Glad blev han i alla fall, och det är ju huvudsaken.

take care / s.pehrson

1 kommentar: