tisdag 17 november 2009

Hata är ett starkt ord, men..

Jag ville bara meddela att jag är hemma från skolan. Jag suckar högt inombords över det, för jag vill inte vara hemma, men jag kan inte vara i skolan när jag mår såhär kasst. Bultande huvudvärk, en hals som känns som ett enda blödande sår och en näsa som vill att jag ska kvävas i sömnen är inte helt okej. Om jag går till skolan imorgon vet jag inte, jag tar det som det kommer. Även om jag skulle stanna hemma så kommer jag gå dit till sista lektionen. Då är det svenska och mina underbara klasskamrater ska visa upp sina dikttolkningar som de gjort då jag varit sjuk. Därefter ska jag ner till bion och hämta biljetter, och sedan är det fotografering med Lulu och Jack. Jag har fullt upp, egentligen, men jag skrev i alla fall nyss klart bokanalysen, så nu är den helt färdig. Äntligen.

Jag ska redigera lite bilder idag, så mycket jag orkar. Försöka läsa färdigt När jag hör din röst tills på torsdag också, vill gärna ha läst boken innan jag ser filmen. Och så kanske jag räknar lite matte, men det är väl det mest icketrovärdiga just nu..

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar