lördag 28 november 2009

Jag är inte lösningen på dina problem, men jag kan vara ett steg i rätt riktning

"stort tack till dig, du snälla omtänksamma person
'någonstans mår någon sämre än mig, men inte i detta rum'

du har hjälpt mig något enormt de senaste dagarna
dina ord har fått mig att se mer positivt på framtiden
jag tackar dig."

Läste detta i en älskad väns blogg, och jag vill bara säga till dig att du är inte skyldig mig någonting. Du är en fin, riktigt fin människa. En fin människa som har haft otur. För du vet väl om att dåliga saker händer bara bra människor? Och du är en bra människa, oavsett vad du tycker och tänker om dig själv. Det har jag vetat från dag ett, trots den du då var. Du ska veta att jag tänker på dig, och tveka inte en enda sekund att ringa mig om du behöver prata, om det så är mitt i natten så kommer jag svara. För jag bryr mig om dig.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar