tisdag 10 november 2009

Febrig lägesrapport

Andra dagen på min svininfluensaperiod. Egentligen har jag nog inte svininfluensan, men det är intressant hur folk reagerar då man skriver "HEJA SVININFLUENSAN" på Facebook. Jag mår extremt dåligt, verkligen. Igår kväll hade jag 39,7 i feber. Jag har visserligen inte tagit reda på vad jag har nu, men om jag bara ska gå på hur jag känner mig så är det minst lika mycket. Fy fan, varje andetag är som att ta sig igenom ett helvete och för tillfället hade jag nog mått väldigt mycket bättre om jag var död eller medvetslös eller i koma. Vilken drama queen jag lev nu... Det är nog all medicin som mamma har tryckt i mig som jävlas. På tal om mamma så fick jag sova hos henne i natt, för de ville hålla koll på mig. Det innebar att pappa satt uppe hela natten och såg på TV, bara för att jag skulle kunna sova i hans säng. Så snäll är inte din pappa, eller hur?

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar