måndag 30 november 2009

Ibland finns det dagar som inte är värda att tala om

Det har verkligen varit en synnerligen händelselös skoldag. Jag har pmsat för fullt och skrämt folk i min närhet, men förutom det så har det i princip inte hänt någonting. På matten började vi på ett nytt kapitel, på engelskan hade vi ett oförberett prov och därefter fick vi läsa i våra romaner, på mediakommunikationen skrev vi en text om vad vi anser om övervakning och sociala medier och på svenska var det åter igen repetition inför provet som äger rum på onsdag. Som sagt, inget spännande alls.

Idag måste jag råplugga inför svenskaprovet. För tillfället känns det dock som om jag kommer kicka ass på det där förbannade provet, men att plugga lite extra är nog inte helt fel. Dessutom så hinner jag ju inte plugga någonting imorgon, så lika bra att ge järnet idag.

take care / s.pehrson

PS. Min älskade vän, som jag skrev ett inlägg till häromdagen, slapp en längre visit på BUP och jag är så glad för det. Jag tror på dig, det vet du.

1 kommentar: