måndag 2 november 2009

November

Nu är det November, och för mitt eget välmåendes skull då ska jag göra en liten lista på bra saker som kommer att hända under denna höst/vintermånad.

* En försenad Halloweenfest
* Fotograferingar med Studio Headshot (vilket i sin tur leder till sleep overs med Anna)
* Saw 6 har premiär
* Stockholm med pappa, vilket beror på en konsert med Placebo
* x antal timmars jobb på Donken, utan Jenny...
* Promenader med Jenny, oavsett väder!
* Twilightkväll i Malmö med härligt Donkenfolk
* Min älskade lillasyster fyller 16, och hon ska få en hamster av mig, så det så.

För tillfället kommer jag inte på mer, men jag är säker på att jag har glömt någonting...

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. sleep overs är något vi gillar skarpt!

    och ja, något annat vi gillar skarpt är dig c:

    SvaraRadera