tisdag 3 november 2009

Dvärg med garderobspinne

Jag kan meddela er som har varit oroliga för min hälsa att jag nu mår en smula bättre. Lite huvudvärk finns kvar, men i övrigt så mår jag ganska okej.

På fredag är det för övrigt Halloweenfest här hemma hos mig, så idag storstädade jag och Lukas mitt rum. Eller ja, Lukas städade och jag möblerade om bland mina affischer. För mig är snygga väggar minst lika viktiga som ett städat rum, så för min del var det inte så stor skillnad på vårt arbete. Jag höll dessutom på att ta livet av mig själv då jag skulle sätta upp affischer i trappan... Förbannelse över min längd säger jag bara! Hur som helst, vi passade även på att ordna min garderob, så nu kan jag äntligen hänga in kläder i den! Ni anar inte vilket frihetskänsla jag får utav den där pinnen som håller upp min galgar... Det är helt sjukt.

Nu ska jag och Lukas se Wallace & Gromit, sedan läsa (jag har läst lika mycket på två dagar som Lukas har läst på en månad, vad säger ni om det?) och sedan sova. Imorgon är det skola, samt en fotografering med Elin från jobb och hennes pojkvän.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar