måndag 2 november 2009

En sjukling med sjukligt mycket att göra

Det känns ganska misslyckat att gå hem efter första lektionen, på första dagen efter två veckors praktik och en veckas lov, men jag kunde knappt stå på benen så ont i magen jag hade. Eller ja, har rättare sagt. Jag har nu parkerat mig själv i soffan med min laptop, ett tjock täcke samt en ännu tjockare katt med förhoppningar om att snart må bättre. Jag funderar på att redigera lite bilder från Studio Headshot, för det är en hel del redigeringsarbete kvar att göra, och med tanke på att vi redan har fotograferingar inbokade så vore det skönt att få undan så mycket som möjligt. Så ja, det ska jag sysselsätta mig med tills pappa vaknar, för då ska han hjälpa mig med att hitta en förbannad bok som jag kan läsa till svenskan. Galet att jag inte har börjat med det ännu, vi fick ju trots allt uppgiften för flera veckor sedan. Men å andra sidan så har jag haft skjukligt mycket att göra den senaste tiden, så det kanske inte är så konstigt egentligen..

För övrigt så är det riktigt höstväder ute; regn, vind och allt därtill. Jag är glad att jag är inomhus.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar