söndag 15 november 2009

Grisen är tillbaka

Jag är tillbaka på jobb, inte till 100%, men snart. Det var roligt att jobba idag, jag njöt av det faktiskt, trots att alla stup i kvarten drog svininfluensa-skämt. Verkligen alla visste om det, det var galet! Det första jag fick höra när jag kom var "Men du ser ju inte ut som en gris!", och så fortsatte det i princip hela dagen. "Akta er för Sara, hon har svininfluensan!". Jag tyckte det var skönt att kunna skratta åt det helvete som jag har befunnit mig större delen av veckan, det kändes väldigt bra.

Nu är jag dock helt slut, orkar knappt hålla upp överkroppen, så snart kommer jag landa med en duns på tangenbordet och därifrån kommer jag inte kunna komma långt. Jag borde... spela The Sims 2.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar