fredag 27 november 2009

Någonstans mår någon sämre än mig, men inte i detta rum

Jag cyklade till jobb, blev genomblöt och väl där får jag reda på att jag inte är uppskriven och rent tekniskt sett inte ska jobba. Jävla Marcus. Så jag fick själv betämma; antingen så stannade jag kvar och jobbade över peak eller så cyklade jag hem igen för att träffa släkten och fira min älskade lillasyster. Jag cyklade hem igen, med riktigt dåligt samvete. Visst kändes det bra att göra Sanne glad genom att vara hemma, men de hade nog behövt hjälp på jobb...

Så, nu sitter jag på mitt rum, dränkt i parfym för att inte lukta utav ångest och dåligt samvete, och väntar på att släkten ska komma. Förhoppningsvis så kommer Lukas lite senare, han kanske kan få mig på andra tankar än de som snurrar i huvudet för tillfället...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar