söndag 24 januari 2010

Alla som inte dansar är våldtäktsmän

Jag måste säga att gårdagens fest för Lukas var otroligt trevlig! Folk drack, pratade, spelade ölspelet, skrattade och det var en väldigt fin stämning. Att sedan somliga tydligen anser att det är festligt att se på tv är en sak som jag verkligen inte förstår, och om man ändå ska se på tv hela kvällen kan man väl lika gärna stanna hemma? Bara en tanke. Jag däremot var ingen soffpotatis, jag och Linda dansade oss svettiga till Lady Gaga, Aqua och andra riktigt usla låtar. Tyvärr är det ju så att det är bara de dåliga låtarna som går att dansa till, för min emo-musik är knappast dansvänlig i den bemärkelsen att det passar in på en fest. Men jävlar vad vi dansade och sjöng! När klockan närmade sig ett hade jag ingen röst kvar, helt galet. Det var en fin kväll, och jag hoppas att Lukas också tyckte det, för det var ju trots allt till hans ära som det ställdes till med partaj.

take care / s.pehrson

Niklas och Lulu kränger ostbågar


Albin tryckte hellre upp dem i näsan...

Lulu och jag var snygga!

Och Mauritz, Linda och jag var fabulösa!

1 kommentar:

  1. haha, du umgås med fel människor om du söker "festa hååårt!" Vi satt faktist där uppe och pratade och mös. Vilket enligt mig är mycket njutbart. Jämfört med "I'm a barbie girl" så är det nog det underbaraste som finns.

    du hör inte mig klaga på att ni skrek för mycket!
    fast nu gör du det.. men bara för att du började!

    SvaraRadera