måndag 11 januari 2010

Avatar (3D)

Den här filmen är, utan tvekan, den absolut bästa filmen jag någonsin har sett! Den har inte bara en bra och intressant handling, den är dessutom otroligt vacker att titta på, och att se den i 3D gjorde det till en ännu större upplevelse. Det är en helt fantastisk film, jag var trollbunden i 2 timmar och 41 minuter, med andra ord hela filmen igenom, och flera gånger blev jag tårögd och var tvungen att gömma mig under de extremt fula 3D-glasögonen. Men den var så fin, så otroligt fin och bra! Ni måste, måste verkligen se den! Jag skulle kunna se den hundra gånger om såvida jag hade haft tillräckligt mycket pengar, vilket tyvärr inte är fallet just nu. Men som ja sa; se den!

take care / s.pehrson

PS. Trailern gör verkligen inte filmen rättvisa, bara så ni vet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar