lördag 16 januari 2010

Jag måste vara självmordsbeängen för att utsätta mig själv för det här..

När jag vaknade i morse så var jag till min stora förvåning inte bakfull. Jag mådde varken illa eller hade ont i huvudet, jag var bara lite trött, och det är ju inte alltför farligt om jag får säga det själv. Och en bakfylla hade verkligen suttit fel nu när jag ska ut på stora äventyr. Ack ja, jag ska, för första gången på tio år, åka skridskor. Jag kan se det framför mig; hur jag stapplar runt på isen, trillar på rumpan och försöker ta mig upp igen, om och om igen. Det här kommer bli spännande gott folk, otroligt spännande! Jag kommer med allra största sannolikhet komma hem med brutna ben, spräckt skalle och en ömmande bakdel. Med andra ord är min kväll räddad! Nej, jag vet verkligen inte vad jag har gett mig in på, men nu är det för sent att dra sig ur, så det är bara att göra det bästa av situationen...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar