torsdag 14 januari 2010

Då ska man väl bara sluta röka också, men det lär dröja...

Projektet är färdigt och inlämnat och hela gruppen är nöjd! Med andra ord är allt som det ska vara. Vår film är förmodligen inte någon utav de bättre som kommer visas på redovisningen imorgon, men trots det så tycker jag att den har sina ljuspunkter, och de flesta av dem står Danne för, precis som i vanliga fall.

I förrgår bestämde jag mig för att från och med nästa vecka ska jag börja gå hem från skolan varje dag, i stället för att jag varje vecka ska lova mig själv att jag ska leta upp mitt gymkort och börja gymma igen. Vardagsmotion är helt klart roligare än att gymma, enligt mig. Men, nästa vecka blev det inte, jag började faktiskt redan idag, eftersom det var så otroligt fint väder när jag skulle hem. Solen sken, himlen var blå och det var sådär lagom kallt så man u
thärdar en utomhusvistelse. Det tog drygt en halvtimme att gå hem, och det var riktigt skönt. Med musik i öronen var det varken tråkigt eller besvärligt, snarare roligt. Jag anar att en ny, bra vana är på gång, heja Sara!

Ikväll ska jag ut och promenera med min kära vän Rebecca Landgren, och därefter ska jag förmodligen hem till Lukas i Vallkärra. Men nu; tupplur i soffan!

take care / s.pehrson
Peder tog en föga smickrande bild på mig innan idag. Jag menar, jag är mitt uppe i min "Och-vad-tror-du-att-du-håller-på-med-blick", det är knappast en av mina vackrare sidor.

1 kommentar: