tisdag 12 januari 2010

Praktiken kirrad, halleluja!

Jag glömde berätta i föregående inlägg att jag har skaffat praktikplats till vårens praktikveckor! Det är hos fotografen som föreläste hos oss förra veckan, Lisa Wikstrand. Hon sysslar mycket med bröllopsfotograferingar, familjeporträtt och liknande, och även om det inte riktigt är min typ av fotografi så ska det bli väldigt roligt och intressant, för hon är riktigt duktig! Ni förstår inte hur glad jag är över det här, för jag var helt säker på att jag skulle misslyckas med att hitta en praktikplats även denna terminen, så det här kom som en skänk från ovan i princip. Men nu har jag en plats, och jag ser fram emot det väldigt mycket! Visserligen så kommer jag inte att vara hos henne under hela praktikperioden (3 veckor), men det passar mig bra eftersom jag vill jobba med ett eget projekt under de här veckorna, men jag är otroligt tacksam för att hon tar emot mig över huvud taget!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar