torsdag 21 januari 2010

Jag är en usel modell samt en usel flickvän

Det har varit en ganska normal dag, en normal torsdag. Foto hela dagen, och vi pratade lite marknadsföring och jag och Anna påbörjade en marknadsföringsplan för Studio Headshot, och det ser lovande ut! Redan nästa vecka har vi en fotografering, och vi har många potentiella kunder, så det rullar på bra. Jag blev även fotograferad av Mauritz till hans modefotouppgift, men de bilderna blev så katastrofalt dåliga så jag vågar knappt se dem själv. Det beror dock inte på Mauritz utan på mig. Jag ser helt... för jävlig ut. Kanske att jag visar någon bild någon dag då jag känner mig lite extra självsäker, men jag lovar ingenting.

Efter skolan begav jag mig hemåt tillsammans med Lulu och Albin, och de är fortfarande här och ska stanna här tills imorgon. Vi har än så länge bara softat framför tv:n, och jag har hjälpt min syster att färga håret (bild kommer så fort jag har tid att fotografera henne).

Imorgon fyller minsann min pojkvän 18 år! Han är stor pojke nu, lille Lukas. Så efter skolan blir det födelsedagsfika hemma hos honom tillsammans med hans familj och Danne. Och det är på tiden, för jag har aldrig varit med på hans födelsedagsfikor under alla de år vi har varit tillsammans. Jag är en usel flickvän ibland, det erkänner jag. Men i år ska jag vara världens bästa flickvän, så det så!

take care / s.pehrson

1 kommentar: