onsdag 6 januari 2010

Imorgon börjar vi om, men ännu finns det tid för nostalgi

Idag är det sista dagen på jullovet, och jag känner mig lagom nedstämd. Det har varit ett övervägande fint jullov, om man bortser från en del drama. En del jobb, en mysig julafton, en vecka utan Lukas som slutafe i en mysig återförening, en helt fantastisk nyårsafton, ett spännande lan och så alla små stunder med mina fina vänner. Nu är det dock slut, och i stället så börjar en ny termin på LBS, och jag känner att den här terminen kommer bli tung. Riktigt tung. Jag har mycket att ta igen från förra terminen, samtidigt som jag måste hänga med i allt det nya, och sedan är det de nationella proven. Jag fasar lite inför denna terminen, om jag ska vara ärlig. Det som får mig att inte flippa ut helt och hållet är att jag har, trots allt, en del att se fram emot. Siesta, USA med fotoklassen, Headshot, och att fylla 18 är ju inte fy skam det heller, så jag kommer nog överleva trots allt, och tur är väl det.

Så, denna sista dag på jullovet ska jag försöka njuta av så mycket som möjligt, och det gör jag med The Sims 2, världens godaste fiskgratäng och min mysiga familj.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar