lördag 23 januari 2010

Party party!

Nu är rummet städat och alla burkar från nyår är borta (äntligen!) och om drygt en timme börjar nog de första festprissarna trilla in. Det är ganska skönt att det inte är min fest. Eller, på ett sätt är det väl det, eftersom det är hemma hos mig, fast jag anser nog att det är mest Lukas som får stå för det hela. Jag erbjuder så att säga bara en "lokal" att vistas i. Jag tror vi kommer bli runt 20 pers, vilket känns ganska lagom. Bilder och en liten update om kvällen får ni imorgon, förmodligen inte förrän ganska sent, eftersom jag kobbar till klockan sju, men den kommer i alla fall, förr eller senare.

Som sagt, imorgon ska jag jobba. Från börjar 13-20, men min nya chef smsade och undrade om jag kunde jobba 12-19 i stället, så ja, det fick bli så. För övrigt så provade jag kjolen som jag ska ha som värdinna, och den är minst sagt för stor. Tills jag får en ny får jag lösa det med en säkerhetsnål, så det ska nog gå ändå.

Nog pratat!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar