fredag 22 januari 2010

Fika idag, fest imorgon

Nu är födelsedagsfirandet över för idag, men Lukas behöver knappast vara ledsen för det, för imorgon blir det minsann ännu mer firande. Då är det nämligen partaj hemma hos mig till Lukas ära! Dagen firande var dock mer stillsamt än vad morgondagens kommer att vara. Vi åt en god födelsedagsmiddag som bestod utav grönkålssoppa (kanske inte det mest fabulösa, men definitivt ätbart!), och därefter blev det fika med otroligt god morotskaka. Lukas fick fina presenter, bland annat en spikmatta och ganska mycket pengar. Han fick däremot ingen present av mig, för jag har inga pengar förrän på måndag, så han får allt vänta tills dess. Hur som helst så tror jag att han har haft en bra födelsedag, och det är ju huvudsaken.

Som sagt, party imorgon och därför ska jag och Lukas hem till mig ganska tidigt för att snygga till på mitt rum. För tillfället ser det för jävligt ut där, ej acceptabelt om det ska komma så pass mycket folk. Nu är jag trött, så det får bli en film och lite myspys med 18-åringen.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar