måndag 18 januari 2010

Och nu då?

Det är förändringar på gång på McDonald's Norra Fäladen, och jag tror inte att jag gillar det. Vår restaurangchef ska sluta, och Danne försvinner och blir restaurangchef ute på Burlöv. I stället får vi en helt ny RC och en helt ny första assistent. Jag är nog inte helt nöjd när jag tänker efter. Om de ska göra de här drastiska ändringarna så vill jag ha tillbaka Jenny omedelbart, annars kommer jag nog dö lite. Jag trivs bra md hur det har varit, de har vetat vad jag kan och vad jag går för, nu känns det som att jag måste bevisa allt det igen. Och jag orkar inte riktigt, men jag kommer göra det ändå, för sådan är jag.

Nej, jag är lite ur funktion nu. Känner att jag inte riktigt kan hantera situationen, även om det inte alls hänger på mig, så känner jag så.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar