onsdag 27 januari 2010

Vulgärt och sådär, det är bra

"Men nu blir det ju bara bakifrån, vad tråkigt!" Albin om att hans bilder med Hello Kitty-tröjan bara blev med ryggen mot kameran.

Sara: Lukas, kolla, en gång var jag fjortis!
Lukas: En gång...?

Två fina citat från min ganska fina dag. Lektionerna idag har varit helt okej, speciellt idrotten som jag för en gångs skull deltog i, och som tack för det så blev jag armbågad i sidan av Lulu. Jag kan nog vänta mig ett blåmärke. Och så skulle jag ju gått till Ungdomsmottagningen idag, men sedan struntade jag i det, mest för att Lukas vägrade följa med. "Varför ska han få knulla utan kondom utan att missa en lektion?", som jag sa till Lulu. Så imorgon ska jag och Lukas dit, det har vi pratat om och bestämt nu.

Efter skolan blev det fotografering med Albin, och det resulterade i en hel del crazy, men snygga bilder. Han och Anna håller för tillfället på att gemensamt bestämma vilka han ska köpa. Jag har ett par favoriter, så om han inte väljer de så blir jag tvungen att slå honom. Så det så. Och på tal om fotograferingar så har vi ännu en imorgon, och därefter ska jag på bio med Linda. Det här är en vecka med mycket på gång, men jag klagar inte direkt, det är spännande.

Nu ska jag leka med mina vänner, annars blir de ledsna.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar