måndag 18 januari 2010

Nej det är lugnt, jag dog bara lite inatt

Om jag inte hade glömt att ta hostmedicin innan jag skulle sova igår så hade jag varit i skolan nu. Fy fan vilken natt! Jag har inte kunnat sova en minut på grund av dessa hostanfall. Jag har nästan hostat lunogrna ur mig inatt, och nu har jag sådan träningsvärk i magen så jag kan knappt röra mig. Det är hemskt. Och givetvis så hotsra jag knappt på dagarna heller, det är bara på nätterna det passar sig. Jävla skit.

Så, ingen skola för mig idag, men det betyder inte att jag bara ska sova. Jag ska skriva försten delen på den engelska läsloggen, räkna matte samt skriva en gammal religionsuppgift från förra terminen. Möjligtvis att matten får vänta, det beror på hur lång tid det andra tar. Så, jag ska genast sätta igång!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar