tisdag 9 februari 2010

150 alvedon senare...

Ännu en dag med migrän, och som det ser ut nu så är den inte över än på ett tag. Sorgligt men sant. Dock har jag lyckats vara någorlunda effektiv idag trots mitt plågsamma tillstånd. Jag har till exempel hittat mina nycklar som har varit borta i inte mindre än en månad, jag har renbäddat min säng (med porriga, svarta satinlakan, det ni!), läst och spelat lit The Sims 2. För trots att jag har så ont i huvudet så står jag inte riktigt ut med att bara ligga still och inte göra någonting, så jag har fått sysselsätta mig bäst jag kunnat.

Imorgon blir det, oavsett migrän eller inte, tandläkaren, för lagning utav hacket i framtanden och ett hål i en kindtand. Den tiden har ju redan skjutits upp två gånger, så jag känner att jag inte riktigt orkar skjuta upp den ännu en gång. Hur det blir med skolan återstår att se tills imorgon...

Och ja Sofie, jag vill väldigt gärna ha besök utav dig i veckan!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar