tisdag 2 februari 2010

En söt dag, det var länge sedan!

Allt som allt så blev det tre små fluffiga kattungar, och de ligger ni i garderoben inne på toaletten och piper bäst de kan. De är helt otroligt söta! Dock är de inte vidare duktiga framför kameran, så därför kan jag bara bjuda på en bild på en utav dem, för annars blev det mest svansar...

För övrigt har det varit en bra dag och jag har insett att vår lärare Peter är sådär lagom rolig som en lärare bör vara. Han har en skön inställning helt enkelt, och det behövs. På engelskan tyckte lärar-Anna att jag och Mauritz betedde oss som Piff och Puff, och jag kom snabbt fram till att Mauritz fick vara Puff, eftersom det är han som är den korkade av de två. Det var i vilket fall som helst väldigt roligt. Tänk att Jane Austen kan vara så underhållande, galet!

Ikväll ska jag minsann på bio med Linda och Mauritz. Vi ska se Till vildingarnas land. Den filmen verkar bara vara söt rakt igenom, och jag hoppas att den är det. Jag vill se en söt film, det har jag inte gjort på riktigt länge. Den senaste filmen jag såg som ens var i närheten av söt var nog... Monsters vs. Aliens, och jag menar, den är ju egentligen inte söt. Förutom Insectosaurus, han är det gulligaste jag någonsin sett inom animerad film! Nu svävar jag iväg, förlåt.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar