söndag 28 februari 2010

Alkoholpåverkade tankar

Jag träffade min före detta bästa vän ikväll. Det var fint, allt hon sa var fint. Jag har saknat henne. Som fan. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden, det hade gjort så många saker så mycket bättre. Jag hoppas att vi håller det vi sagt nu, annars faller jag isär, på riktigt.

Och så undrar jag varför Lukas skrev det där brevet till mgi för tre år sedan. Förstår det fortfarande inte. Frågar jag får jag inget svar, bara ett snabbt samtalsbyte. Jag behöver veta för att kunna glömma. Är jag inte värd att få veta?

Och för övrigt så har jag druckit en hel flaska vin ikväll. Ensam. Jag är lagom snurrig för tillfället. Det är fint. MGMT på det. Kids är en underbar låt. Påminner om Siesta. Nu borde jag sova.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar