söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag innebär att det är 6 dagar kvar...

Idag var det åter igen jobb som gällde, 11.45-16, och givetvis så skulle jag vara värdinna. Det gick bra, och jag fick väldigt mycket fina kommentarer av gästerna och till och med en klapp på axeln! Det är sådant som gör det roligt att vara värdinna, för utan det så är det ärligt talat ganska segt. Jag saknar tempot inne på golvet! Hur som helst, klockan 16 skulle jag ha medarbetarsamtal med min nya chef, och hela magen var full av fjärilar. Nu i efterhand så förstår jag egentligen inte varför jag var nervös, för det var inte hemskt eller jobbigt över huvud taget. Somar sa bara bra saker, och vi skrattade mycket och pratade om mycket annat än bara min insats på McDonald's. Och så fick jag ju träffa älskade Jenny, som precis har kommit hem från Thailand (hon var brun som en pepparkaka!), vilket alltid höjer humöret.

Idag är det Alla hjärtans dag, en sjukt överskattad dag men jag och Lukas har bestämt oss för att fira den ändå. Eller rättare sagt, jag övertalade honom att vi i alla fall skulle göra något. Så nu ska vi gå upp till ICA och handla, och sedan ska vi laga mat, se film och mysa. I like!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar