lördag 20 februari 2010

Den 20e februari 1992 blev världen lite häftigare

Idag är det min födelsedag. Min 18-årsdag. Det är galet. Jag känner mig ung och gammal på en och samma gång. En helt okej känsla för tillfället. Igår klockan 23.59 hade Anna, Albin, Lukas och Mauritz nedräkning till tolvslaget, och när klockan väl slog tolv fick jag en massa grattis och jag fick till och med paket från Lukas. Jag fick den underbara klockan som jag hade önskat mig, samt ett jättefint bälte. Sedan somnade vi, och jag vaknade jättetidigt. Kvart över nio vilket är skittidigt för min del, men jag kunde verkligen inte somna om. Men, så är det ju nästan alltid när man fyller år.

Sedan dess har jag fått fler fina presenter; pengar, Edward-tröjan samt säsong 3 av CSI: Miami av mamma och pappa, en massa gratulationer från diverse vänner och så en vacker sång av mamma och pappa. Jag är helnöjd, och det kommer bara bli bättre!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. :D Grattis ännu en gång, nu tror jag att jag har skrivit grattis på alla ställen som går förutom live men det kommer sen (:
    <3

    SvaraRadera