måndag 1 februari 2010

Välkommen till världen små pälsbollar!

Den 1 februari 2010 bestämde sig minsann katten Myzan för att förgylla världen med lite kattungar! Jag befann mig hemma hos Lukas då jag fick ett sms från mamma fär det stod "Nu kommer bebisarna!". Givetvis när jag inte är hemma, precis som förra året, för då var jag och lanade hemma hos Mauritz. Så jag ringde hem för att höra hur läget var, men än så länge inga ungar. Jag fjäskade lite för Lukas och övertalade honom om att vi skulle åka hem till mig, och han gick med på det, så mamma kom och hämtade oss. Precis när vi kom hem så hade hon fått den första, och gud, kattungar är bland det absolut sötaste som finns! Det dröjde en stund till, sedan kom nästa, och därefter orkade jag inte riktigt sitta framför garderoben inne på toaletten, så hur många det blev får vi veta imorgon, och då ska ni få se en bild på de små liven också.

take care / s.pehrson

1 kommentar: