söndag 7 februari 2010

Lördagen den 6e februari

Gårdagen var synnerligen hektisk för min del, med fotoutställning och oartaj för Ludvig. Men oj vad jag inte klagar, för det var en väldigt fin dag, och den tog sin början redan klockan åtta på morgonen. Då möttes jag, Danne, Sophie, Emma och Peder på skolan för att sätta igång med det sista inför uställningen. Bilder skulle hängas upp, fika skulle ordnas, det skulle dammsugas och plockas undan, och vi lyckades någorlunda i tid. Halv tolv kom de första besökarna, och sedan rullade det bara på. Jag lyckades få sålt tre bilder, vilket är 3 mer än vad jag trodde. Klockan 17 drog vi oss därifrån, och då var det snabbt hem, byta om och så iväg igen, nu till Ludvigs 18-årsfest. Den festen var verkligen en succé! Jag hade roligt hela kvällen igenom, och jag hann med att bli full, bakfull, nykter och full igen under kvällens gång, vilket förmodligen säger en hel del. Albin fick en överdos av tequila, och hamnade där vi alla har varit i alla fall en gång förut. Absolut inget att skämmas för eller må dåligt över, det är sådant som händer. Linda blev rejält upphånglad av en Genarpsbo, och det var kvällens absoluta höjdpunkt att se dem slemma ner varandra i soffan. Ack ja, det var en kväll att minnas, utan tvekan, och jag tackar Ludvig för en fantastisk fest!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar