söndag 14 februari 2010

The Wolfman

Något av det värsta som finns (jag undrar hur många gånger jag har inlett ett blogginlägg med just de orden...) är definitivt när man har för höga förväntningar på en film, och filmen visar sig vara allt annat än det du hoppats på. The Wolfman visade sig vara exakt en sådan film för min del. Jag hade verkligen trott att den filmen skulle vara något utöver det vanliga, men jag blev besviken till max. Specialeffekterna var under all kritik (speciellt då de ska förvandlas till varulvar, det var katastrofalt dåligt!), och handlingen kunde man lista ut efter 5 minuter. Det var synd att det var en så pass dålig film med tanke på de riktigt bra skådespelare som var med; Benicio del Toro, Anthony Hopkins, Hugo Weaving and so on. Nej, den här kunde definitivt varit bättre.

take care / s.pehrson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar