tisdag 23 februari 2010

Sportlov, och det närmsta sport jag kommer är OS på tv

Jag känner a tt det är sportlovet kommer bli av det latare slaget, för inte fan gör jag mycket om dagarna just nu. Idag har jag bara suttit framför Sims, med Mauritz framför tv:n (så jag vet var jag har honom). Vi tog dock en lång promenad innan, med två stopp; Donken och Netto. På Donken blev det middag och på Netto inhandlades det vindruvor för 40 riksdaler. Vindruvor är gott, om ni inte visste det redan.

Imorgon ska jag träffa Linda. På torsdag ska jag fika med Polly och Linda, samt gå på bio med Mauritz och Linda. För övrigt är jag ganska ledig. Det blir mycket Linda nu över lovet, men jag klagar inte. Vi är sämst på att ses då det är skola, nästan så dåliga så det är pinsamt. Ack ja, det är tur att det finns lov, så man kan ta igen förlorad tid med nära och kära.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar