fredag 26 februari 2010

Planer för dagen/kvällen

Nu är jag hemma efter en natt hos min älskling. Vi roade oss med att se Benjamin Button's otroliga liv (väldigt bra film för övrigt), sova och äta choklad. Fruktansvärt mysigt om ni frågar mig! Senare, vid fyra, ska jag pallra mig bort till Sofie för att hämta en utav oc-skivorna som fattades då jag fick tillbaka säsong 2, och ännu senare så ska jag till Jenny tillsammans med alla mina fina kollegor och fira min födelsedag i efterskott. Vi lär förmodligen åka in till Malmö och gå på KB efter det, och jag satsar på att vara omänskligt borta vid kvällens (nattens?) slut. Så, förbered er på oläsliga sms, kanske ett eller annat samtal till någon av er. Det kan bli en spännande kväll detta!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar