söndag 21 februari 2010

Mitt livs bästa dag råkade vara min 18-årsdag

Igår var som sagt min 18-årsdag, och det blev verkligen den bästa födelsedagen jag någonsin haft! På kvällen blev det stor fest med mycket fint folk och väldigt fina presenter. Jag fick bland annat en mantel (!) med tillhörande ögonmask av Sophie och Anna (handgjord, förmodligen med mycket kärlek för det kunde jag se på den), sammanlagt 18 st 200 g Marabou (!!), ett par underbara skor av Landgren, Linn och Markus, en hel del sprit, en tårta + tårtspade i form av en sko av Lulu och Jack (helt fantastiskt med tanke på min mani för skor) och många, många andra fina saker. Mina fina gäster sjöng för mig inte mindre än tre gånger, jag höll ett och samma tal två gånger för att alla skulle kunna höra det, och kvällen var helt underbar rakt igenom.

Jag vet inte hur jag ska kunna toppa gårdagen, någonsin! Bara jag tänker på alla fina människor som kom bara för min skull, alla fina skratt som uppstod under kvällens gång, då blir jag helt varm inombords. Jag hoppas verkligen att alla hade i alla fall hälften så roligt som jag hade, för då lär alla vara mer än nöjda! Så tack som fan till er alla, ni är bäst i världen och jag älskar er allihopa!

take care / s.pehrson

3 kommentarer: