söndag 7 februari 2010

Livet är en fest!

Det är förvånansvärt roligt att jobba dagen efter en riktigt rolig fest. Man är lagom bakfull, hjärnan känns som en enda slemmig boll och varje steg är lite tyngre än det föregående. Men jag klagar inte, för jag gör alltid mitt jobb hur bakfull jag än är. Och kul är det, och nu tror jag till och med att jag gillar min nya chef! Idag var hon supertrevlig och gav beröm och allting, så jag tror det är på bättringsvägen nu. Förmodligen har det bara varit en fråga om anpassning, både för oss medarbetare och för henne. Nu är det väl bara schemaläggningen som är knasig, och just därför skjuter jag upp planerna på en ny tv. Det får vänta, jag har inte råd, helt enkelt.

Men som sagt, det gick bra att jobba idag!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar