torsdag 11 februari 2010

9 dagar kvar..

Min dag har kretsat kring en enda fråga; Vad önskar du dig när du fyller år? Alla, verkligen alla har ställt mig den frågan idag, och varje gång blir jag lika irriterad över att jag inte kan ge ett ordentligt svar. Och att Sophie och Anna har tagit saken i egna händer och springer runt och tisslar och tasslar gör mig bara nervös... Men jag tror de kommer ge mig en mantel, för det har jag sagt några gånger att jag vill ha. Varför vet jag dock inte. Men en mantel kan väl vara bra att ha?

Och så är det ju det där med hur mycket pengar folk är villiga att lägga på en present. Det mesta jag faktiskt önskar mig ligger på 200-500 kr, vilket förmodligen är för mycket för de flesta. Det är svårt! Jag hoppas att folk har någorlunda bra fantasi själva och kan komma på någonting utan min hjälp. Annars så funkar ju presentkort på bion ganska bra, fast det vill jag ju inte ha av alla... Nej gud, det är galet svårt det här med presenter!

Och som ni förstår så är mina inbjudningar skickade. Det kommer bli fint!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Du gillar visst att vi tisslar och tasslar, du har bara inte insett de än.

    SvaraRadera