måndag 8 februari 2010

Magrutor genom sömn?

Jag har migrän... igen. Livet driver med mig för tillfället. Eller i alla fall så känns det så. Jag är hemma från skolan, det stör mig lite, men jag hade knappast kunna gå dit eftersom det svartnar för ögonen varje gång jag reser mig upp. Och så har det hänt igen; jag har vaknat med en helt sjuk träningsvärk i magen. Det händer titt som tätt nu, och jag förstår ingenting. Mamma tror att jag gör sit-ups i sömnen. Jag tvivlar på det. Jag menar, jag rör mig knappt när jag är vaken, varför skulle jag då göra det när jag sover? Galet.

Nu ska jag göra något som jag inte har gjort på riktigt länge; spela The Sims 2. Och så hoppas jag på att Lukas besöker mig efter skolan, det hade varit mysigt.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Du kanske spänner magen mycket när du sover eller nåt sånt ? xD

    SvaraRadera