fredag 19 februari 2010

Förberedelser och sådär

Klockan är 13.33, vilket innebär att mina små vänner Linda och Landgren kommer vara här om knappt en halvtimme. Då ska vi till Nova och leta outfits inför imorgon (jag har egetntligen hur mycket som helst jag skulle kunna ha på mig, men eftersom det är min 18-årsfest vill jag ha något nytt) och Ladgren skulle försöka hitta en present till mig. Jag förstår egentligen inte den här presenthysterin som har drabbat alla som jag har bjudit. Jag menar, jag behöver inga presenter, det räcker gott och väl med att de dyker upp på festen och säger grattis, typ. Men jag ska ju inte ljuga; jag älskar presenter! Snart kommer dock min allra största present hem; pappa. Det ska bli skönt att ha honom hemma igen, så kanske saker och ting blir som vanligt.

Ikväll är det bara förberedelser som gäller inför imorgon. Städa, förmodligen färga håret, köpa en miljon påsar chips samt övrigt planering. Det är galet, men ack så roligt!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. JAG SKA OCKSÅ FÄRGA HÅRET! vi borde starta en färga håret klubb! man får ju starta klubbar på skolan nu ;D

    SvaraRadera