söndag 28 februari 2010

Polis, polis potatisgris!

Jag har drömt om poliser hela natten, och till en början kunde jag verkligen inte förstå det, men för bara ett par minuter sedan kom jag ihåg det; vi blev ju stoppade av polisen igår. Linda och Natti då de satt vid bussen, och jag och Annika då vi var ute på en seriös promenad. Linda tvingades slänga min vinflaska i en papperskorg, och tur för den där förbannade polisen att den i princip var tom, för annars hade jag blivit ledsen. Ack ja, vilken kväll det var igår egentligen.

Halv fyra, då vaknade jag. Patetiskt, men ganska nödvändigt eftersom jag planerar att vara vaken hela natten för att vända dygnet rätt igen. Och så har jag en ganska seg huvudvärk, och är på allmänt dåligt humör. Jag tror att lite Sims kan bota det sistnämnda, och ett par Alvedon kan säkert lindra huvudvärken en smula.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar