torsdag 18 mars 2010

Albin gästbloggar

Chaaaaaa alla bloggläsare. Saras bästa vän albin här. Fint ska det va. Nu kanske ni undrar varför jag sitter här och gästbloggar. Det gör jag också. Bara blev så. Btw så är detta en world-first. Sara har aldrig innan haft en gästbloggare. Tekniskt sett så tog jag hennes gästbloggsoskuld, hur fel det än låter. För övrigt gav hon mig precis en Noblesse med apelsinsmak. Det var gott. 4 av 5 mörtar. Daniel Drottsson, lärare på Ljud och Bildskolan Lund är min nya idol. Sara sa att hon är min idol och att man bara får ha en. Hon har för i och för sig fel om en del, så det är lugnt.

Ett nytt moment borde införas här på bloggen - Lady Gaga säger

Dagens Lady Gaga Säger: "För mig är kontakten med fansen viktig, så jag måste bära kläder de kan kopiera." Sara är lack.

Dagens Sara Säger: "Man kan fan inte kopiera det hon har på sig. SINNESSJUKT!" (det sista ordet ska gärnas sjungas för effekt.)

Det var väl det jag hade att säga. Jag tackar för mig, hoppas jag får en chans att vara här snart igen. Ni har varit underbara läsare. Förutom du. *pekar*. Dig hatar jag.

take care / a.lundahl

1 kommentar: