onsdag 24 mars 2010

Förändringar åt rätt håll

Nu händer det saker på jobb igen, men den här gången är det ganska roliga grejer på gång. Till att börja med så kan jag ju tala om att jag numera kommer vara lagom asocial, med tanke på att jag jobbar minst tre dagar i veckan samtidigt som jag har skolan, så mycket tid över för umgänge finns inte direkt. Dock ska jag på få lediga dagar jag har squeeza in alla mina fina vänner på filkmvällar, nostalgikvällar och annat roligt, så misströsta inte mina små sötnosar, helt gone kommer jag inte vara. Att jag får jobba så pass mycket nu är tack vare världens finaste Jenny. Hon fixar allt den bruden, och jag är evigt tacksam för att jag har henne. För det andra (nu kommer den riktigt spännande grejen)... så kommer vi nu ha öppet dygnet runt på McDonald's Norra Fäladen. Episkt, eller hur? Jag är glad att jag hinner jobba en riktigt stängning innan vi byter öppettider, för det är ju något man måste vara med om. Men dygnet runt, det är rätt coolt. Jag ser fram emot att få jobba 22-06 i sommar, det kommer verkligen spåra ur i mitt huvud då, och det är alltid fint!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar