torsdag 18 mars 2010

Dagens

Jag ska införa ännu en ny grej här på min okända, men ack så fina blogg (ni har ju redan fått ta del av min nya gästbloggare, Albin), nämligen dagens Sara och dagens sällskap. Dagens Sara är en ganska onödig grej, det är mest för min egen skull, någon självförtroendegrej som jag ska försöka mig på. En liten egoboost varje dag med en någorlunda bra bild på sig själv, det är fint. Och så dagens sällskap, bara för att jag har så fina vänner.

take care / s.pehrson


Dagens Sara: ganska casual, men med världens finaste tröja. Och en rosa BH för er som inte kan se det...

Dagens sällskap: Albin, min fina gästbloggare, Lukas, min fina pojkvän som är nöjd med sin försenade födelsedagspresent, och så Mauritz, som behöver klippa sig.

3 kommentarer:

  1. åh, finaste tröjan eller vad? kan man köpa den någonstans? nej! för tänk den var special gjord till en speciell person

    SvaraRadera
  2. men fytusikans skumbananer vilken överfin tröja du har!

    SvaraRadera
  3. och nej jag känner mig inte alls överambitiös som kommenterade tre inlägg på rad. absolut inte! ;)

    SvaraRadera