onsdag 24 mars 2010

Praktikdag 4

Det var en synnerligen händelselös dag idag på praktiken, vilket till största delen berodde på att min hjärna konverterat till slime och inte ville samarbeta för fem öre. Jag visade bilderna från igår för Lisa, och hon var väldigt nöjd och imponerad av vad jag lyckats åstadkomma, och vi pratade lite om hur det hade gått och om jag hade haft användning för det hon tipsade mig om i måndags, och visst hade jag det, verkligen. Därefter redigerade jag bilderna på Sanne, och sedan åkte jag hem, helt slut i huvudet. När jag kom hem däckade jag direkt och sov tills mamma ropade att middagen var färdig. Nu sitter jag här med en bultande migrän och överväger att antingen hänga mig från en utav sladdarna i taket, eller ta en magnecyl. Just nu känns det första alternativet mest lockande...

take care / s.pehrson

Bilder på Sanne kommer inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar