lördag 13 mars 2010

Sara & Sami på oplanerade äventyr

Helt oväntat så hamnade jag minsann i Malmö igår, närmare bestämt på KB. Det var min fina kollega Sami som drog dit mig, och vi kom dit ungefär vid ett på natten. Trots att vi båda två var spiknyktra (till skillnad från Patrik, som vi träffade där, som var kalasfull) när vi kom dit så lyckades i alla fall jag bli lite lullig tack vare tre eller fyra cider. Vi dansade till fin musik så som Nirvana, Placebo, Glasvegas, The Clash, Death Cab For Cutie och mycket annat, och när klockan blev fyra och KB stängde hade jag så ont i fötterna så jag knappt kunde ta mig till bussen. Väl hemma i Lund blev det ett besök på McDonald's på Mårtenstorget, och där snicksnackade vi lite med Rikard och Gina. Hem kom jag få klockan var tjugo i sex på morgonen, och då låg Lukas och sov sött i min säng. Det blev en riktigt fin fredagskväll trots allt, och allt tack vare Samis övertalningsförmåga!

Ikväll är det åter igen festligheter som står på schemat, den här gången hemma hos Jenny. Jag tror dock inte att det blir någon utgång för min del ikväll, men vi får se, jag kanske ändrar mig.

take care / s.pehrson

Sara & Sami klockan 4 på morgonen. Vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar