söndag 14 mars 2010

Och vinnaren är...

Det blev lite ändrade planer för kvällen, så i stället för fest hemma hos Jenny blev det myskväll hemma hos Matilda. Det var fint, vi såg på Melodifestivalen (kul för Anna att hon vann, men jag tror jag höll lite på Salem Al Fakir innerst inne...), pratade mycket Donkensnack och spelade Mario Kart. Helt klart en riktigt bra lördagskväll!

Imorgon ska jag träffa Jenny. Lång promenad och mycket prat, precis som vanligt. Det var alltför läneg sedan nu, så det är på tiden. Därefter ska jag jobba 16-22, vilket jag är rätt taggad för. Jag älskar att jobba just nu, allt flyter på och jag känner att det är på väg åt rätt håll igen. Och när Jenny kommer tillbaka i början på april kommer det bara bli ännu bättre!

take care / s.pehrson

PS. Just det! På måndag ska jag minsann på konsert! LOVE IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar