fredag 5 mars 2010

Coming up: Lady Gaga!

I morse fixade jag minsann biljetter till Lady Gaga åt mig och min fina vän Linda. Jag fick sitta i kö i typ 20 minuter innan jag kunde boka biljetterna, men det var värt det. Det blir en resa till Stockholm, förmodligen en grym konsert och med fantastiskt sällskap. I can't wait!

Idag stannade jag hemma från skolan. Har fortfarande riktigt ont i magen och mitt huvud samarbetar inte för fem öre. Jag tror att det är pågrund av att jag åt nuggets från Donken på Mårtens igår, för sist jag åt nuggets där så blev jag också sjuk. Jag ska aldrig, aldrig mer äta nuggets därifrån! Så jag har i princip legat i koma hela dagen, vilket jag anser kunde ha varit roligare.

För övrigt så hittade jag och Mauritz årets första nyckelpiga idag. Mauritz blev så exalterad så han slog den... Den dog nästan. Men det var stort, årets första nyckelpiga! Våren är på gång nu, och den är mer än välkommen!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar